تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور

1- با اینکه تحصیل در اروپا در بالاترین سطح استاندارد می باشد چگونه است که هزینه تحصیل در اروپا بسیار پایین یا رایگان است ؟

پاسخ :

علت کم بودن هزینه های تحصیل در اروپا برنامه‌ریزی‌های خاص دولتی است و همچنین شرکت‌های بزرگ اروپایی برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی وابداعات جدید خود نیاز به ایده‌های جدید دانشکده‌های تخصصی در دانشگاه‌ها میباشد و شرکتها هزینه‌های مطالعات و اجرای این طرح‌ ‌ها و پروژه‌ها را می‌پردازند و از این طریق بخشی از هزینه‌های دانشکده ها تامین می گردد که البته سایر موارد و سیاست‌های مالی و آموزشی نیز در این میان تاثیرات زیادی دارند که از بیان آن در این مقوله معذوریم ، موسسه حقوقی دفاع یاران عدالت آماده ارائه خدمات حقوقی بین المللی به مراجعین محترم می‌باشد .

مشاوره حقوقی  در زمینه های حقوقی و بین المللی را از وکلای بین المللی ما بخواهید .

برچسب‌ها : مهاجرت ، تحصیل در اروپا ، اقامت ، مهاجرت تحصیلی ، هزینه تحصیل در اروپا

2- قصد دارم برای تحصیل به کانادا بروم آیا انجام کارها و مشاغل دانشجویی، کل هزینه‌های تحصیل و زندگی من را تامین می کند ؟

پاسخ :

سطح درآمد شما بستگی به عوامل زیادی دارد به طور مثال سطح تسلط شما بر زبان خارجی در پیدا کردن نوع شغل و درآمد شما بسیار تاثیر خواهد داست از طرف دیگر مشاغل عمومی مانند کار در رستوران‌ها و یا کار در محیط دانشگاه نیز برای شما فراهم خواهد بود و این در حالی است که دانشجویانی که در مقطع تحصیلی بالاتر مشغول به تحصیل هستند می‌توانند پروژه هایی را که اساتید دانشگاه پیشنهاد می‌کنند را برعهده بگیرند و مطمئناً مشاغل تخصصی درآمد بالاتری را نسبت به مشاغل عمومی خواهد داشت در موسسه حقوقی بین‌المللی دفاع یاران عدالت، انجام مشاوره حقوقی بصورت تلفنی و غیر حضوری و همچنین امکان مشاوره های حضوری نیز امکان پذیر میباشد .

برچسب‌ها : مهاجرت ، تحصیل در اروپا ، اقامت ، مهاجرت تحصیلی ، هزینه تحصیل درخارج از کشور

3- چگونه می‌توانم از دانشگاههای خارجی بورس تحصیلی دریافت کنم ؟

پاسخ :

بورس تحصیلی در دانشگاه‌های خارج از کشور درچند سطح  ارائه می‌شود و گاهی به عنوان کمک هزینه یا نیم بها می‌باشد و در برخی از موارد هم به طور کامل ،بورسیه تحصیلی رایگان در نظر گرفته می‌شود برای اطلاع از بورس‌های تحصیلی هم از طریق اطلاعیه‌های منتشره از وزارت علوم می توانید اطلاعات کسب نمایید و همچنین از طریق مکاتبه با دانشگاهها و دانشکده‌های کشورهای مختلف در رشته مورد علاقه خودتان می‌توانید تقاضای بورس تحصیلی نمایید ، که البته در برخی سایت‌ها متنوع تبلیغات گسترده‌ای راجع به بورس تحصیلی وجود دارد که اقدام در این مورد مستلزم تحقیقات دقیق و حقوقی می‌باشد مشاوره حقوقی در کلیه امور بین‌المللی توسط حقوقدانان خبره و وکلای پایه یک دادگستری در موسسه حقوقی بین‌المللی دفاع یاران عدالت .

برچسب‌ها : مهاجرت ، تحصیل در اروپا ، اقامت ، مهاجرت تحصیلی ، بورس تحصیلی

4- برخی از کشور‌های جهان با جذب سرمایه‌گزار اقامت دائم به متقاضیان را بصورت فوری اعطا می‌کنند آیا می‌توان به پاسپورت و وعده اعطاء اقامت آنها اعتماد کرد ؟

پاسخ :

بله، برخی از کشور‌ها بر طبق قانون داخلی خودشان بصورت پذیرش از طریق سرمایه گذاری اقامت را بصورت فوری اعطا می‌کنند و در کمترین زمان ممکن بعد از سرمایه گذاری رسمی در آن کشور به متقاضی مربوطه هویت آن کشور را با ارائه مدارک شناسایی و پاسپورت معتبر اعطا می‌نمایند . برای انجام چنین اموری که بتوانید از همچنین کشور‌هایی اقامت دائم و فوری از طریق سرمایه گذاری کسب نمایید نیاز به اطلاعات حقوقی کافی در تمام امور حقوق بین المللی خصوصی و بین‌الملل عمومی و همچنین قوانین خاص سرمایه گذاری خواهید داشت . موسسه حقوقی بین‌المللی دفاع یاران عدالت بهترین مشاوره‌های اقامتی را در محدوده قوانین به مراجعین محترم ارائه مینماید .

 

برچسب‌ها : مهاجرت ، تحصیل در اروپا ، اقامت ، مهاجرت تحصیلی ، اقامت اروپا

5- پیشنهاد شده که برای اقامت دائم از چند کشور نیاز به سرمایه‌گذاری می‌باشد و بنده حاضر به انجام این سرمایه گذاری نیز هستم اما بعد از دریافت مدارک هویتی و پاسپورت از آن کشور به همه‌ی جهان می‌توانم بدون ویزا سفر کنم ؟ وآیا به کل اروپا و آمریکا هم می‌توانم بدون ویزاسفر کنم ؟

پاسخ :

بر طبق توافقات دو جانبه بین کشور‌های مختلف و همچنین کشورهای غیر اروپایی با اتحادیه اروپا این مسائل مشخص و روشن می‌گردد . اما بر اساس اطلاعات فعلی ما در موسسه حقوقی بین‌المللی دفاع یاران عدالت برخی از کسانی که از کشورهای پذیرای مهاجر پاسپورت و هویت دریافت کرده‌اند بدون ویزا می‌توانند به بیش از 130 کشور جهان وارد شوند و حتی مجوز ورود به انگلستان نیز به مدت سه ماه را دارند ( البته برخی از پاسپورت‌ها ) که در صورت تداوم واستمرار در قراردادهای دوجانبه بین‌المللی بین کشورهای جهان  این امکانات و مزایا می‌توانند بسیار گسترده تر نیز  بشود .

که البته چنین توضیحاتی مبنی بر اطمینان قاطع نسبت به تمامی شرکت‌های توریستی و سرمایه گزاری بدون تحقیقات لازمه در تمام کشورها نمیباشد.

جهت کسب اطلاعات حقوقی بین‌المللی با دفاع یاران همراه باشید .

برچسب ها : اقامت ، مهاجرت ، اقامت دائم ، سرمایه گذاری ،  ویزا

 

6- یک دانشگاه مجازی در آمریکا ، اقدام به ثبت نام از متقاضیان و دانشجویان در رشته های متنوع از سراسر دنیا نموده است ، آیا با دریافت مدرک تحصیلی از این نوع دانشگاه های مجازی میتوانم در کانادا برای ادامه تحصیل اقدام کنم ؟

پاسخ :

درصورتی که دانشگاه مجازی مورد نظر شما ، دارای اعتبار بین المللی و مهر و تاییدیه های معتبر باشد و بعد از قبولی شما در امتحانات و ارائه مدرک تحصیلی ، ریز نمرات هم به شما ارئه نماید ، همچنین مدارک صادره میبایست مورد تایید وزارت علوم کشور مورد نظر( کانادا ) نیز باشد هیچ مشکلی برای شما وجود ندارد برای اطمینان از روند دریافت مدارک از دانشگاه های مجازی با دفتر حقوقی بین المللی دفاع یاران تماس بگیرید .

برچسب‌ها : مهاجرت ، تحصیل در اروپا ، اقامت ، مهاجرت تحصیلی ، اقامت اروپا

7- دانشگاهی مجازی ، در امارات نمایندگی دارد و ادعا میکند که سوابق کاری و رزومه های تحصیلی و شغلی را بعد از بررسی های کامل به مدرک تحصلی معتبر تبدیل میکند آیا چنین مدرکی میتواند معتبر باشد ؟

پاسخ :

برخی از دانشگاه های بین المللی اقدام به ارائه مدارک تحصیلی بر اساس سوابق شغلی و تحصیلی نموده اند و برای اطمینان بهتر آنست که از دانشگاه استعلام گرفته شود و این نوع مدارک برای همه کشورها و دانشگاه ها معتبر نمیباشد در ضمن ارائه مدارک فوق تحت عنوان آلفا و بتا ارائه میگردد و اگر قصد دارید مدرک تحصیلی را برای دانشگاه یا شرکتی در اروپا ارائه نمایید حتما استعلام بگیرید که آیا آن کشور و آن سازمان یا دانشگاه چنین مدارکی را قبول دارند یا خیر

برچسب‌ها : مهاجرت ، تحصیل در اروپا ، اقامت ، مهاجرت تحصیلی ، اقامت اروپا

8- منظور از بورسیه تحصیلی چیست ؟

پاسخ :

بورسیه تحصیلی یا همان کمک هزینه تحصیلی به کمک های مالی گفته می‌شود که از سوی مراکز آموزشی و دانشگاه ها به دانشجویان بدون نیاز به باز پرداخت ، پرداخته می‌شود.

برچسب‌ها : مهاجرت ، تحصیل در اروپا ، اقامت ، مهاجرت تحصیلی ، اقامت اروپا

9- انواع بورسیه بدون فعالیت جانبی و مزایای آن چیست ؟

پاسخ :

این نوع بورسیه دارای مزایای ذیل است :

  • فلوشیپ تحصیلی یا همان بورسیه تحصیلی
  • جایزه
  • وام تحصیلی
  • حذف شهریه و تحصیل رایگان

برچسب‌ها : مهاجرت ، تحصیل در اروپا ، اقامت ، مهاجرت تحصیلی ، اقامت اروپا

10- چه عواملی در میزان مبلغ پرداختی بورسیه تحصیلی ممکن است موثر باشند ؟

پاسخ :

داشتن امتیازات و معیارهایی از جمله توانایی و خلاقیت و همچنین نمره زبان دانشجو و معدل وی از جمله مواردی است که در میزان پرداختی هنگام پذیرش نقش بسزایی دارد.

برچسب‌ها : مهاجرت ، تحصیل در اروپا ، اقامت ، مهاجرت تحصیلی ، اقامت اروپا

11- شرایط بورسیه تحصیلی در هر موقع چگونه ارزیابی می‌شود؟

پاسخ :

شرایط بورسیه تحصیلی در مقاطع کارشناسی ، ارشد و دکتری بر اساس رشته تحصیلی فرد و دانشگاه محل تحصیل متفاوت است و نمیتوان برای همه دانشجویان شرایط یکسان را بازگو کرد .

برچسب‌ها : مهاجرت ، تحصیل در اروپا ، اقامت ، مهاجرت تحصیلی ، اقامت اروپا

12- شرایط تحصیل رایگان در کشورهای خارجی چگونه است ؟

پاسخ :

این سوال یک سوال کلی است که پاسخش بسیار گسترده می‌باشد اما موسسه حقوقی بین‌المللی دفاع یاران با توجه به تجربه بسیار و انجام این امور به صورت تخصصی به این سوال پرداخته است و به همین نکته اشاره کرده که شرایط در کشورها متفاوت است که پیشنهاد می‌شود پس از هر اقدامی با مشاورین متخصص در این زمینه مشورت نمایید.

برچسب‌ها : مهاجرت ، تحصیل در اروپا ، اقامت ، مهاجرت تحصیلی ، اقامت اروپا

همراهان گرامی شما می‌توانید برای دریافت پاسخ‌های حقوقی خود با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و از خدمات تخصصی ما بهره‌مند شوید.

هرگونه کپی برداری یا انتقال مطالب این سایت، با ذکر منبع آن مجاز می‌باشد.

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت