ثبت شرکت در سایر کشور ها

ثبت شرکت در سایر کشورها

1- به جهت انجام یک پروژه آی تی I T قصد داریم یک شرکت در کشور ایتالیا ثبت کنیم ولی از آنجا که خیلی برای شرکت در مناقصات مدت کمی فرصت داریم آیا راهکار قانونی و بصورت سریع وجود دارد ؟

پاسخ :

برای ثبت شرکت در ایتالیا از دو روش حضوری و غیر حضوری می‌توانید استفاده نمایید اما انجام امور ثبت بسیار طولانی است  پیشنهاد میشود که شما نسبت به خرید یک شرکت آماده اقدام نمایید و این عمل در تجارت ایتالیا بسیار مرسوم و کاملاً هم قانونی میباشد و حتی نام و مقدار سرمایه شرکت هم قابل تغییر می باشد و بعد از خرید شرکت مجوزهای لازم را سریعاً می‌توانید از دولت و بخش خصوصی تقاضا نمایید

 حتماً دقت فرمایید که شرکتی که قصد خرید آن را دارید سابقه‌ای عالی داشته باشد چون خوشنامی شرکت‌‌ها باعث رشد شرکت شما خواهد شد و برعکس .

برای تهیه هرگونه نمونه قرارداد بازرگانی و قراردادهای بین المللی از قسمت محصولات همین سایت بازدید بفرمایید .

برچسب‌‌ها : بازرگانی ، بازرگانی – بین المللی – ثبت شرکت در اروپا ، ثبت شرکت

2- با یک شرکت اسپانیایی جهت کار تولید فرآورده های دارویی ارتباطات علمی و بازرگانی داریم و اکنون برای ثبت شرکت در اسپانیا آماده همکاری و شراکت با شرکت و شخص ما می‌باشند، اما سوال بنده این است که آیا بنده به عنوان یک شخص خارجی بدون مشارکت یک شخص اسپانیایی می‌توانم شرکتی در اسپانیا ثبت کنم ؟

پاسخ :

بله، می‌توانید مالکیت شرکت را،  به طور 100% در اختیار داشته باشید و برای این امر اصلاً نیازی به شریک محلی و اسپانیایی ندارید و بعد از ثبت شرکت در اسپانیا می‌توانید از سایر مزایای آن ، از جمله اقامت برای خود و سایر اعضا خانواده و شرکاء شرکتتان استفاده نمایید و در صورت داشتن تمام شرایط قانونی بعد از 5 سال می‌توانید تقاضای اقامت دائم و پاسپورت اسپانیایی داشته باشید البته به شرط تسلط کامل به زبان اسپانیایی و پرداخت 10% مالیات کارکرد شرکت به دولت. به جهت دریافت اطلاعات تکمیل ‌تر در مورد ثبت شرکت در اسپانیا و یا تحصیل در اسپانیا با موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت تماس بگیرید ، ثبت شرکت در اسپانیا در حدود 6 تا 9 ماه به طول می‌انجامد .

برچسب‌‌ها : بازرگانی ، بازرگانی – بین المللی – ثبت شرکت در اروپا ، ثبت شرکت

همراهان گرامی شما می‌توانید برای دریافت پاسخ‌های حقوقی خود با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و از خدمات تخصصی آنها بهره‌مند شوید.

هرگونه کپی برداری یا انتقال مطالب این سایت، با ذکر منبع آن مجاز می‌باشد.

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت