اقامت قانونی در خارج از کشور

اقامت قانونی در خارج از کشور :

امکان دارد اولین سوالی که در ذهن هر شخصی که قصد اقامت قانونی در خارج از کشور را دارد ، این باشد که بهترین کشور برای مهاجرت که قوانین مهاجرتی راحت تری داشته باشد کدام است ؟

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران معتقد است که وقتی عنوان راحت‌ترین کشور در ذهن شخص نقش می‌بندد مقصود این است که کم هزینه و اصولی ترین راه های مهاجرت با توجه به شرایط فرد کدامین راه است؟ مجموعه حقوقی دفاع یاران ضمن همراهی وکلای مهاجرتی مجرب میتواند شما را در این زمینه راهنمایی نماید.

بسیاری از افراد با توجه به شرایطی که دارند و اینکه به جهت دلایلی از جمله بهبود وضعیت اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی و ارتقا و تثبیت خدمات یا به دلیل تخصص و حوزه فعالیت خود، قصد مهاجرت و نهایتاً اقامت قانونی را دارند.

وقتی شما قصد اقامت در یک کشور خارجی را دارید بدون شک کسب اطلاعات و داشتن اطلاعات اولیه در مورد آن کشور مقدمه اول می‌باشد، کشورمنتخب بایستی به اهداف مد نظر شما در خصوص مهاجرت بسیار نزدیک باشد تا اینکه خدای ناکرده در آینده با مشکلاتی روبرو نشوید.

بعد از اینکه شما اطلاعات قانونی لازم را کسب نمودید و به طور کلی اقدامات مقدماتی ، را انجام داده و به یک جمع‌بندی در مورد محل اقامت در خارج از کشور رسیدید، بایستی شرایط اقامت و درخواست اقامت به صورتی قانونی را رعایت کنید و در این راستا حتماً نیاز هست که با داشتن یک وکیل، اقامت قانونی و راحت و مطمئنی را تجربه نمایید.

منظور از شرایط اقامت قانونی چیست؟، چطور میتوانم کارهای اقامت قانونی در خارج از کشور را انجام دهم؟

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران به شما پیشنهاد میکند که قبل از هر اقدامی در مورد مهاجرت و اقامت قانونی در خارج از کشور از وکلای بین المللی مشاوره گرفته تا با داشتن اطلاعات کافی بتوانید به اهداف خود نزدیک‌تر شوید.

هدف بررسی موضوع اقامت قانونی خارج از کشور توسط وکلای بین المللی ، ارائه خدمات لازم در موضوع فوق‌الذکر می‌باشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا برای رفع مشکل در زمینه مهاجرت ، اقامت ، وکیل اقامت قانونی و به طور کلی امور حقوقی و بین المللی شما میتوانید با مراجعه به سایت موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران از راهنمایی کارشناسان و متخصصان مجموعه دفاع یاران بهره‌مند گردید.

 

اقامت قانونی در خارج از کشور :

شرایط مهاجرت در هر کشور متفاوت بوده است و این تفاوت به دلیل وجود شرایط و مقررات قانونی کشورهایی است که مورد هدف اقامت می‌باشند.

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت در این بخش سعی کرده است تا با بررسی شرایط و مقررات پذیرش مهاجر و اخذ اقامت چند کشور پرطرفدار به جهت اقامت قانونی ، مطالب مفیدی ارائه نماید .

 

 

 

 

شرایط اقامت قانونی در کشور آلمان:

اخذ اقامت از راه‌های مختلف از جمله از طریق پناهندگی ، مهاجرت غیر قانونی ، سرمایه گذاری در آلمان ، اقامت از طریق تحصیل ، اقامت از طریق ازدواج ، ثبت شرکت و… انجام می‌پذیرد اما بایستی دقت نمود که کدام راه‌ها بهتر و کدام راه اشتباه می‌باشد .

هر یک از راه‌های اقدامات قانونی در آلمان که به شرح فوق اشاره گردید دارای شرایط خاص خود می‌باشد لذا توصیه می‌شود با مراجعه به سایت موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران از راهنمایی مشاوران و کارشناسان و بهره‌مندی از تجارب یک وکیل مهاجرت قانونی در مجموعه دفاع یاران ، در رسیدن به اهداف خود خیلی سریع‌تر اقدام کنید .

 

 

روش های گوناگونی برای مهاجرت وجود دارد که به آنها اشاره نمودیم برای اینکه بتواند اقامت قانونی آلمان را بدست بیاورید داشتن شرایط ذیل الزامی است :

 

  • اثبات تمکن مالی لازم
  • برخورداری از بیمه سلامت
  • آشنایی با زبان آلمانی
  • اخذ ویزای آلمان

این مجموعه حقوقی میتواند در خصوص اخذ ویزای کاری در آلمان و همچنین اخذ پذیرش تحصیلی در آلمان و حتی ویزای جستجوی کار و ثبت شرکت درآلمان مشاوره های لازم را به متقاضیان اقامت قانونی در اروپا ارائه نماید.

 

 

 

 

 

شرایط اخذ اقامت قانونی در کانادا :

برای اینکه بتوان شرایط و مدارک اقامت قانونی کانادا را بدست آورد،  از طریق روش‌های زیر میتوان برای دریافت اقامت قانونی اقدام نمود :

  • مهاجرت از طریق اکسپرس اینترنتی
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق برنامه استانی
  • مهاجرت از طریق تحصیل

 

هر یک از راه های اخذ اقامت قانونی در کشور کانادا که در فوق اشاره گردیده است بسیار متفاوت و دارای شرایط خاص خود می‌باشد .

برای بررسی کلیات و جزئیات شرایط اخذ اقامت از طریق روش های فوق‌الذکر با موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران در ارتباط باشید .

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران با بهره مندی از وکلای بین المللی آماده اند تا با معرفی شرایط اقامت و مهاجرت قانونی و همراهی وکیل اقامت قانونی درکشور کانادا شما را در رسیدن به اهدافتان یاری رساند.

 

 

 

 

 

اخذ اقامت قانونی در سایر کشورها :

اخذ اقامت قانونی در سایر کشورها (بسته به کشور و قوانین آن) با توجه به مقررات و قوانین جاری آن کشور متفاوت می‌باشد.

باید در نظر داشت که شرایط دیپلماتیک و بین المللی کشورها در پذیرش مهاجر و ارائه ویزا بسیار موثر میباشد و از طرف دیگر رشته تحصیلی ، داشتن مدارک علمی معتبر ، نوع و میزان مهارتهای شغلی (در خصوص اخذ ویزاهای کاری) نیز از جمله آیتمهای مهم برای متقاضیان ویزا در کشورهای خارجی میباشد.

تمکن مالی برای اخذ ویزاهای دانشجویی و همچنین اخذ ویزای جستجوی کار در آلمان بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران با بهره مندی از تیمی حقوقی و بین المللی آماده ارائه برترین خدمات تخصصی و بین المللی به مراجعین گرامی می‌باشد.