قبول وکالت شرکت و سازمان‌ها

مشاور حقوقی شرکتها

مراحل انجام امور اداری و قضایی توسط وکیل یا مشاور حقوقی شرکتها

ارائه مشاوره‌ها و نظارت‌های حقوقی به اشخاص حقیقی و حقوقی، و نیز خدمات مشاوره‌ای بصورت حضوری و غیرحضوری حتی امکان حضور در محل جلسات شرکت‌ها و سازمان‌ها، وجه تمایز مجموعه حقوقی بین‌المللی دفاع یاران با سایر دفاتر وکالت می‌باشد. به نحوی که تمامی شرکت‌های طرف قرارداد با این مجموعه حقوقی، می‌توانند از تمامی امکانات کمیسیون‌های تخصصی این موسسه، مشاوره و خدمات حقوقی تخصصی دریافت نمایند.

ارائه مشاوره حقوقی و تشکیل واحد حقوقی در چندین کارخانه صنعتی در شهرکهای صنعتی استان تهران و سایر شهرستان‌ها، وکیل اختصاصی شرکتهای فعال ایرانی که در زمینه تجاری و بازرگانی بین المللی فعالیت دارند و همچنین طرف قرارداد با شرکت‌های بین‌المللی متعددی که در ایران در زمینه های تهیه مواد اولیه کارخانجات و همچنین فروش ماشین آلات صنعتی فعالیتهای اقتصادی دارند از جمله دستاوردهای موفق این مجموعه حقوقی بین المللی می‌باشد و این امر همچنان در بالاترین سطح کیفی با همت مشاور حقوقی شرکتها همواره ادامه خواهد داشت.

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت با بهره‌گیری از برترین متخصصین و  وکلای پایه یک دادگستری خود، آماده قبول وکالت قضایی و غیر قضایی نظیر اخذ مجوزهای قانونی از وزارت خانه های صنعت و معدن و تجارت (صمت)  و از دیگر خدمات مشاور حقوقی شرکتها میتوان به انجام طرح نویسی ها و امکانسنجیهای مالی و صنعتی و امکانسنجی در کلیه امور صنعتی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف نام برد.

مشاور حقوقی شرکتها میتواند در وکالت امور ثبت شرکت و تغییرات اساسنامه شرکت‌ها‌ی سهامی عام و شرکتهای سهامی خاص، و همچنین کاهش یا افزایش سرمایه و تنظیم صورتجلسه‌های هیئت مدیره، از جمله تخصص‌های این مجموعه حقوقی بین المللی در خدمت سازمان و شرکت شما مراجعین گرامی باشد.

در نظر داشته باشید برای ثبت برند و لوگو، و نیز علامت‌های اختصاصی، تقاضای خود را به کارگروه ویژه این مجموعه در امور ثبت شرکت‌ها ارائه دهید و با بهره گیری از تجربیات مشاور حقوقی شرکتها در این مجموعه حقوقی برخوردار باشید.

شما مراجعین گرامی سایت می‌توانید با مراجعه به قسمت سوالات متداول اطلاعات دقیق‌تری را در رابطه با اینگونه موارد حقوقی و تخصصی دریافت کرده و نیز برای دریافت قراردادهای مرتبط با شرکت‌ها و سازمان‌ها به قسمت محصولات مراجعه نموده و فایل مورد نظر خود را پس از ثبت سفارش دریافت نمایید .

 

 

مشاور حقوقی شرکتها

 

 

حضور مشاور حقوقی شرکتها در جلسات کاری

گسترش روزافزون روابط اجتماعی – تجاری و شغلی ، امکان آگاهی و تسلط کامل انسان بر تمامی قواعد و ضوابط و قوانین حاکم بر تمامی مشاغل و اصناف را سلب کرده است ، بنابراین بهتر آنست که مدیران محترم  شرکتها بجهت انجام صحیح فعالیت‌های حرفه‌‌‌ای و سازمانی خویش و برای احقاق حقوق سازمان تحت مدیرتشان از مشاوران حقوقی و با تجربه کمک بگیرند ، موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت با دارا بودن وکلای با تجربه و کارشناسان حقوقی متخصص، به سازمان‌ها ، شرکت‌ها و مدیران مسئول در زمینه‌های گوناگون حقوقی و نگارش قراردادها خدمات حقوقی و مشاوره‌ای ارائه مینماید و امکان ارائه خدمات توسط مشاور حقوقی شرکتها از طرف این مجموعه حقوقی در تمامی جلسات کاربردی و مهم شرکتها در تهران و سایر شهرستانها امکانپذیر میباشد.

 

 

وصول مطالبات قانونی توسط مشاور حقوقی شرکتها

عموما شرکت‌ها و سازمان‌ها گاهی با مسائل گوناگون مالی و تعهدات حقوقی خاصی مواجه می‌شوند که از جمله مطالبات مالی ، وصول چکهای برگشتی ، الزام به انجام تعهدات در قراردادها ، دریافت و مطالبات قانونی دیگر نظیر مطالبه وجه التزام و خسارات تاخیر در تادیه دیون ، شرکت در جلسات رسیدگی اختلافات بین کارگر و کارفرمایان در اداره کار و رفاه اجتماعی و هیات تشخیص اداره کار ، مشکلات و ایرادات قانونی احتمالی مربوط به سازمان تامین اجتماعی ، پرداخت دیه به کارگران صدمه دیده در کارخانجات ناشی از حوادث انجام کار و یا مسائل مربوط به کارگاههای ساختمانی و پروژه های عمرانی فاقد تعهدات بیمه ای  و بطور کلی دفاع از حقوق شرکتها در مراجع قضایی و غیر قضایی و همچنین  طرح و ارائه دادخواستهای حقوقی و شکوائیه های کیفری به مراجع ذیصلاح قانونی نسبت به احقاق حقوق شرکتها مواجه میشوند که توصیه میشود بجهت ارائه خدمات وکالت در دعاوی حقوقی  و ارائه مشاوره حقوقی در تمامی موارد ذکر شده نیاز به عقد قرارداد با یک تیم حقوقی قوی و متبحر میباشد و برای انجام تمامی موارد فوق و وصول سریع مطالبات قانونی و توقیف قانونی اموال بدهکاران با مجموعه حقوقی بین المللی دفاع یاران قرارداد مشاوره و وکالت داشته باشید.

 

 

مشاور حقوقی شرکتها 2

 

 

موسسه حقوقی بین‌المللی دفاع یاران عدالت این امکان را به شما مدیران محترم شرکتها می‌دهد تا با متخصصین و وکلای با تجربه گفتگو و مشاوره حقوقی و تخصصی داشته باشید .

سایر مسائل حقوقی شرکتها شامل : ثبت و تاسیس شرکت‌ها ، تغییرات در اساسنامه شرکت ، مسائل حقوقی مربوط به ورشکستگی شرکتها  ، اختلاف شرکاء تجاری ، انحلال شرکت ، ثبت برند ، ثبت نمایندگی و همچنین انجام سریع و قانونی امور ثبت شرکت در اروپا و ثبت شرکت در سایر کشورها را میتوانید به موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت بسپارید.

آیا میدانید شرکت ها و سازمان های بزرگ عموما دارای یک یا چند مشاورحقوقی را به صورت ثابت یا پارت تایم به استخدام خود در می‌آورند و کلیه امور حقوقی شرکت‌ها و سازمان‌ها را به آن‌ها می‌سپارند ؟

که این قراردادهای وکالت  مزایای بسیار زیادی را در پی دارد ، حقوقدانان و مشاوران تمامی مسائل حقوقی را دنبال کرده که نتیجتا  از بروز هرگونه مشکلات احتمالی جلوگیری خواهد شد.

با عقد قرارداد وکالت به صورت دائمی می توانید وکیل شرکت خود را از مجموعه حقوقی بین‌المللی دفاع یاران عدالت اختیار نمایید و کلیه امور حقوقی و تخصصی شرکت و سازمانتان را به کارگروههای حقوقی دفاع یاران بسپارید .

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت پذیرای همکاری‌های دوجانبه با شرکت‌ها و سازمان‌ها می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید .

 

 

گروه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت