موسسه حقوقی بین‌المللی دفاع یاران عدالت

 

موسسه حقوقی بین‌المللی دفاع یاران عدالت

کارگروه بازرگانی بین‌الملل :

این موسسه حقوقی بین‌المللی به جهت تشکیل کارگروه‌ها‌ی تخصصی اعم از بازرگانی‌ها‌ی داخلی و بین‌المللی، خدمات ویژه‌ای را به تجار ایرانی و خارجی ارائه می‌دهد. و نیز در این زمینه قبول داوری‌ها‌ی بین‌المللی بصورت کاملاً تخصصی امکان پذیر است.

قبول انواع دعاوی حقوقی و کیفری با بهره‌گیری از متخصصین و وکلای پایه یک دادگستری و ارائه برترین خدمات مشاوره‌ا‌‌ی به مراجعین محترم باعث رضایت مشتریان این موسسه حقوقی بین‌المللی شده است.

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت توانایی اخذ نمایندگی از شرکتها و برندهای معتبر اروپایی را دارد ،  و همچنین به جهت ثبت شرکت در اروپا میتوانید از کارشناسان بین المللی این موسسه حقوقی مشاوره های لازم را دریافت نمایید .

ایجاد دفاتر نمایندگی در ایران از طریق این موسسه حقوقی بین‌المللی برای شما تولیدکنندگان و تجار گرامی میسر و فراهم میباشد

اخذ ویزای کاری در آلمان ویژه متخصصین علوم پرستاری و مهندسین نرم افزار و مشاغل مرتبط در این موسسه حقوقی بین‌المللی فراهم گردیده است .

پیگیریهای اداری بصورت حضوری و غیر حضوری در تمامی ادارات و مراکز شغلی و بازرگانی اروپایی توسط وکلای بین المللی این  موسسه حقوقی بین‌المللی امکانپذیر میباشد.

کارگروه امور ثبتی :

ارائه خدمات حقوقی ویژه در امور ثبتی، حل اختلافات ثبتی، ثبت املاک و اسناد، ثبت اختراعات، ثبت شرکت‌ها، ثبت برند و لوگو، تقسیم و تفکیک ملک و قبول سایر امور ثبتی توسط متخصصان این موسسه حقوقی بین‌المللی بصورت کاملاً حرفه‌ای و ویژه انجام میپذیرد.

علاوه بر موارد فوق پیگیری های لازم جهت دریافت اسناد رسمی و اجرای ماده 147و 148 در این موسسه حقوقی انجام پذیر میباشد.

دادخواستهای حقوقی علیه اوقاف و شهرداریها و سازمان زمین شهری و ثبت اسناد کشور در تمامی شهرهای ایران توسط وکلای با تجربه این موسسه حقوقی در کمترین زمان ممکنه امکانپذیر میباشد.

کارگروه حقوق خانواده :

قبول دعاوی مربوط به خانواده، مطالبه مهریه، طلاق، نفقه، حضانت و سلب حضانت، طلاق توافقی، اجرت المثل ایام زوجیت، اعسار از پرداخت مهریه ، استرداد جهیزیه ، نفقه و تمامی امور مربوط به دعاوی خانواده، توسط برترین وکلای تخصصی آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم می‌باشد.

در این موسسه حقوقی بین‌المللی قبل از انجام امور قضایی تلاش اولیه بر ایجاد صلح و مودت بین زوجین خواهد بود و همچنین قبول حکمیت و داوری توسط حقوقدانان و کارشناسان روانشناسی  و مددکاری بصورت تخصصی در این موسسه حقوقی جز اقدامات اصولی رفع اختلافات بین زوجین قرار دارد .

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت هرگونه دعاوی خانواده و حقوقی مربوطه را از موکلین خارج از کشور نیز پذیرا میباشد برای اعطا وکالت رسمی از خارج از کشور متن تخصصی راجع به این موضوع دعوی را از موسسه حقوقی مطالبه نمایید و در محل سفارت ایران در خارج از کشور مورد تایید قرار دهید.

کارگروه کیفری :

قبول دعاوی کیفری از قبیل قتل ، سرقت، صدور چک بلامحل، مزاحمت، توهین و افترا، ضرب و شتم، جعل و کلاهبرداری، روابط نامشروع ، قاچاق کالاو ارز، تصرف عدوانی و … که تماماً توسط برترین و متخصص‌ترین وکلای حقوقی انجام می‌شود .

 کارگروه مهاجرتی :

مشاوره قانونی مربوط به انواع مهاجرت و اقامت‌های قانونی مانند (تحصیلی، سرمایه گذاری، کاری، و … ) و نیز ثبت شرکت در اروپا بصورت کاملاً تخصصی، آماده ارائه خدمات به متقاضیان در داخل و خارج کشور در این مجموعه انجام می‌گیرد.

همواره تلاشمان در این موسسه حقوقی بین‌المللی در راستای ارائه برترین خدمات و نظارت تخصصی بر امور و مسائل مورد نظر شما مراجعین محترم بوده است، رضایت همیشگی مشتریان این مجموعه از نقاط قوت این مجموعه حقوقی بشمار می‌رود.

با توجه به تغییرات جدید در قوانین مهاجرتی در اروپا ، مهاجرت به استرالیا و مهاجرت به کانادا توسط این موسسه حقوقی انجام پذیر میباشد و مشاوره حقوقی در این زمینه را به متقاضیان مهاجرت بصورت کاملاً قانونی ارائه میشود.

انجام امور مهاجرتی در موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت بر اساس قوانین ایران و سایر کشورهای مهاجر پذیر میباشد و این موسسه حقوقی بین‌المللی در امور غیر معقول و غیر قانونی در زمینه های مهاجرت و اخذ ویزا هیچگونه فعالیتی نداشته و نخواهد داشت.

سایر تخصصهای :

از دیگر فعالیت‌های‌ این مجموعه حقوقی می‌توان به دریافت دیه و خسارات از شرکت‌های بیمه و دریافت بیمه تصادفات از مراجع ذیصلاح برای مراجعین و موکلین محترم اشاره کرد.

همچنین محاسبات حقوقی از جمله محاسبه دیه، محاسبه ارث، محاسبه خسارت تأدیه، محاسبه دیه قتل، محاسبه نقض عضو و … بر اساس آخرین تغییرات به شما مراجعین محترم ارائه می‌گردد.

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت یک مجموعه حقوقی توانمند است که خدمات حقوقی خود را توسط برترین و متخصص‌ترین وکلا به مشتریان و موکلین خود ارائه می‌دهد و همواره رضایت و آرامش شما مراجعین گرامی برای این مجموعه حقوقی در اولویت بوده است.

قابل ذکر است در این مجموعه، خدمات حقوقی خود را علاوه بر مشاوره حضوری، در قالب سرویس‌های تلفنی نیز می‌توانید خدمات مشاوره‌ی تخصصی توسط برترین وکلا‌ی پایه یک دادگستری دریافت نمایید.

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران همواره تلاش می‌کند تا با ارزیابی تخصصی حقوقی، مشکل موکلین خود را بررسی نماید، در صورتیکه امکان انجام وکالت نداشته باشد از گرفتن پرونده صرف نظر کرده تا از اتلاف هزینه و وقت موکل جلوگیری کند.

امید آن داریم تا با بهترین خدمات حقوقی و قبول وکالت از طرف موکلین عزیز همواره رضایتمندی شما مراجعین محترم را همراه داشته باشیم .

برای آگاهی بیشتر از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه حقوقی، هرچه سریعتر با کارشناسان و متخصصان ما تماس حاصل فرمایید.

 

گروه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت