نمونه شکوائیه ها

جهت دریافت هر نوع از نمونه شکایات ، پس از انتخاب موضوع و ثبت درخواست در این صفحه ، با مجموعه حقوقی دفاع یاران عدالت تماس حاصل فرمایید.

توجه : نمونه شکایت های از پیش نوشته شده و آماده ، هرگز نمی تواند ابعاد پرونده شما را در بر بگیرد. شما عزیزان می توانید برای تهیه شکایت اختصاصی و جامع ، مطابق شرایط خاص پرونده تان از اینجا درخواست خود را ثبت نمایید.

نمونه شکایات :

 

طرح شکایت کیفری می‌تواند مسئولیت‌های سنگینی را به دنبال داشته باشد. و این مسئولیت‌ها می‌تواند حتی برای شخص شاکی پرونده هم عواقبی از جمله اتهام به تهمت و افترای ناروا و…. داشته باشد.

قبل از طرح هر نوع شکایت کیفری به دادسرا و دادگاههای قضائی حتما از مشاوره حقوقی کافی برخوردار شوید و سپس با در نظر گرفتن جمیع جهات پرونده کیفری را به جریان بیاندازید.

تنظیم و نگارش متن شکایت کیفری با موضوعات تخصصی جزایی ، و به جهت ارائه به دادسراهای سراسر کشور در گروه حقوقی دفاع یاران توسط کارشناسان و حقوقدانان امور جزا و جرم شناسی تهیه و تنظیم میگردد.

برای تیه متن شکایت می‌توانید از طریق همین سایت ، ثبت سفارش نمایید و در کوتاهترین زمان ممکن متن شکایت کیفری توسط حقوقدانان این مجموعه حقوقی قابل ارائه می‌باشد.

 

لیست برخی از نمونه شکایات کیفری به شرح ذیل می‌باشد:

عنوانکدتوضیحاتدریافت
سرقتC-01دریافت
دیه و قتلC-02دریافت
ضرب و شتمC-03دریافت
کلاهبرداریC-04دریافت
چک و جعلC-05دریافت
روابط نامشروعC-06دریافت
قاچاق کالا و ارزC-07دریافت
جرائم پزشکیC-08دریافت
خیانت در امانتC-09دریافت
سایر شکایاتC-10دریافت