درباره ما

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت

ارائه‌کننده‌ برترین خدمات حقوقی در کشور

 

موسسه حقوقی بین‌المللی دفاع یاران عدالت در سال ۱۳۹۳ در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری با شماره ثبت ۳۴۸۹۷ و شناسه ملی ۱۴۰۰۴۵۲۴۸۳۱ به ثبت رسیده است.

مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره آقای سید محمد رضا اعرجها، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی می‌باشند. از جمله سوابق کاری و علمی ایشان می‌توان به تألیف کتاب “عدالت ترمیمی” و نگارش چندین مقاله در رابطه با “داوری‌های تجاری و میانجیگری در امور کیفری” اشاره کرد. همچنین ایشان دارای گواهینامه شرکت در همایش‌های بین‌المللی “موسسات خصوصی میانجی‌گری در اروپا” و نیز گواهینامه‌های معتبر داوری در داخل کشور ( جهاد دانشگاهی ) و نیز چندین عنوان کتاب در زمینه‌ی “حقوق خانواده” و “جرائم مربوط به قصور پزشکی” و … که در حال تألیف و مقدمات لازم جهت نشر هستند، می‌باشند.

این موسسه به جهت تشکیل کارگروه‌های تخصصی اعم از بازرگانی‌های داخلی و بین‌المللی خدمات ویژه‌ای را مبنی بر مشاوره حقوقی تخصصی به تجار ایرانی و خارجی ارائه می‌دهد.

کمیسیون‌های تخصصی داوری و میانجیگری برترین نقطه قوت این مجموعه می‌باشد. مشاوره حقوقی تخصصی به مدیران شرکتها و همچنین صدور آرای داوری متعهد در زمینه‌های متنوع حقوقی ، از افتخارات گروه حقوقی دفاع یاران است.

قبول داوری‌های بین‌المللی توسط اساتید بین‌المللی ایرانی و خارجی بصورت تخصصی دراین مجموعه حقوقی امکان پذیر است.در رابطه با مسائل داوری می‌توان به قبول داوری و صدور آرای داوری متعدد در پرونده ها و قراردادهای  داخلی اشاره کرد.

قبول انواع دعاوی حقوقی و کیفری و بهره‌گیری از متخصصین و وکلای پایه یک دادگستری در ارائه مشاوره حقوقی تخصصی باعث رضایت‌مندی مشتریان عزیز این مجموعه حقوقی بین‌المللی شده‌است.

 

تعدادی از خدمات ارائه شده به مراجعین محترم به شرح ذیل می‌باشد:

  • ارائه خدمات ویژه امور ثبتی و رفع اختلافات ثبتی در امور ثبت شرکتها و ثبت برند ، ثبت لوگو و همچنین اداره ثبت املاک که بصورت تخصصی ضمن ارائه مشاوره حقوقی تخصصی بررسی و اجرا می‌گردد.
  • ارائه مشاوره‌ حقوقی تخصصی به اشخاص حقیقی و حقوقی، و خدمات حضوری و غیر حضوری در محل جلسات شرکت‌ها و سازمان‌ها وجه تمایز این مجموعه حقوقی بین‌المللی می‌باشد، به نحوی که تمامی شرکت‌های طرف قرارداد با این مجموعه حقوقی، می‌توانند از تمامی امکانات کمیسیون‌های تخصصی این موسسه بین المللی ، مشاوره حقوقی  تخصصی دریافت نمایند.
  • ارائه مشاوره حقوقی و تشکیل واحد حقوقی در چندین کارخانه صنعتی در تهران و سایر شهرستان‌ها، وکیل اختصاصی دهها شرکت ایرانی که در زمینه‌ی تجاری و بازرگانی فعالیت دارند و همچنین طرف قرارداد با چهار شرکت بین‌المللی که در ایران فعالیت اقتصادی دارند از جمله دستاوردهای موفق این موسسه حقوقی بین المللی  می‌باشد.
  • از دیگر فعالیت‌های موفق این موسسه، می‌توان به دریافت خسارت و دیه از شرکت‌های بیمه‌ای و دریافت دهها بیمه تصادفات از سایر مراجع ذیصلاح برای موکلین محترم نام برد.مشاوره‌ حقوقی تخصصی مربوط به انواع مهاجرت‌های تحصیلی و شغلی، و ثبت شرکت در اروپا در این مجموعه حقوقی بصورت کاملاً تخصصی انجام می‌پذیرد. ارائه دانش حقوقی، محاسبات حقوقی از جمله محاسبه دیه، محاسبه ارث، محاسبه خسارات تأخیر تادیه، محاسبه دیه قتل، محاسبات  دیه بر اساس دادنامه  صادره از دادگاه و ارائه مشاوره حقوقی تخصصی  لازم به ایرانیان داخل و خارج کشور نیز از جمله خدمات این موسسه حقوقی بین المللی می‌باشد.

 

موفقیت موسسه حقوقی بین‌المللی دفاع‌ یاران عدالت در قبول وکالت پرونده هایی در زمینه‌های وصول قانونی مطالبات شرکت‌ها و اشخاص حقیقی، دعاوی خانواده، چک برگشتی ، اسناد ملکی و همچنین طرح شکوائیه و دفاع از موکلین در قریب به سیصد پرونده کیفری اعم از سرقت، جعل، ضرب ‌و‌شتم و سایر موضوعات مطروحه کیفری قابل بیان می‌باشد.

 

اصلی‌ترین سرمایه این موسسه حقوقی، رضایتمند موکلین و شرکت‌های طرف قرارداد با کارگروه‌های تخصصی این مجموعه حقوقی بین المللی است.

 

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت یک مجموعه حقوقی توانمندیست، که خدمات حقوقی خودرا در قالب سرویس‌های مشاوره حقوقی تخصصی بصورتهای تلفنی و بصورت حضوری حضوری،یا از طریق ویدئو کنفرانس با  امکان حضور بهترین و مجرب‌ترین گروه وکلای پایه یک دادگستری، در محل جلسات شما ارائه می‌دهد. توانایی‌های انفرادی کارشناسان حقوقی و وکلای این موسسه بین المللی در کمیسیون‌های تخصصی، دارای سوابق درخشان و چنان سطح علمی بالایی می‌باشند، به نحوی که این کمیسیون‌ها متشکل از حقوق‌دانان برجسته و وکلای پایه یک دادگستری و همچنین  قضات بازنشسته خوش‌سابقه هستند.

 

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت در هر موضوع حقوقی بهترین وکیل متخصص آن حوزه را برای پرونده‌ های موضوعی انتخاب می‌نماید. از آن جمله می‌توان وکالت در زمینه‌های: وکیل پرونده های امور کیفری، وکیل امور قرادادهای داخلی و قراردادهای بازرگانی بین المللی ، وکیل در امور قراردادهای املاک ، وکیل داوری بین‌المللی و… را نام برد.

 

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت همواره تلاش می‌کند تا با ارزیابی اولیه حقوقی، مشکلات پرونده موکلین خود را بررسی نماید، در صورتیکه امکان انجام وکالت در پرونده وجود نداشته باشد ضمن ارائه مشاوره حقوقی تخصصی ، از گرفتن پرونده صرف‌نظر کرده تا از اتلاف هزینه و وقت موکل یا موکلین جلوگیری شود. همواره اولویت برای ما ارائه بهترین و تخصصی‌ترین خدمات  حقوقی به موکلین محترم است.

 

قبول وکالت در پرونده های حقوقی در تمامی زمینه های خدمات حقوقی زیر امکانپذیر میباشد .

 

خدمات حقوقی ویژه شرکت ها و موسسات میتواند از طریق غیر حضوری و امکانات فضای مجازی از جمله خدمات حقوقی مشاوره ای در کلیه امور املاک و پرونده های قراردادهای ساختمانی و سایر خدمات حقوقی در مورد دعاوی خانواده و وصول چک و سایر امکانات قانونی قابل ارائه قرار بگیرد.

 

روند تشکیل پرونده‌ها در موسسه حقوقی بین‌المللی دفاع‌ یاران عدالت:

پس از مطالعه پرونده توسط کارشناسان حقوقی، پرونده‌ها به کمیسیون‌های مربوطه جهت ارزیابی موقعیت طرفین پرونده و ارائه بهترین عملکرد قضایی و قانونی، و همچنین تأمین خواسته و یا دریافت دستور موقت و سرعت عمل در هدایت و پیشرفت قانونی موکلین ارجاع داده می‌شود.

در این مرحله و پس از بررسی دقیق فرآیند انجام کار، در مراجع قضایی و غیرقضایی، اقدام به انعقاد عقد قرارداد با موکل یا موکلین می‌گردد.

در این بین با توجه به نحوه‌ی به سرانجام رسانیدن پرونده‌های گوناگون در موضوعات مختلف و دعاوی متعدد، زمان حدودی و همچنین مقدار وجه حق‌الوکاله وکلا مشخص و معین می‌گردد.

امید آن داریم که با بهترین خدمات حقوقی و قبول وکالت از طرف موکلین عزیز، همواره رضایتمندی شما مراجعین محترم را همراه داشته باشیم.

 

 

گروه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت

موسسه حقوقی بین المللی دفاع یاران عدالت